laupäev, 5. märts 2016

Kuhu see aeg küll lendab ?

hei-hei !

Taas on aeg nii kiiresti möödunud ja pole jõudnud kokkuvõtet teha. Kuid teen siis nüüd ruttu ühe ülevaate oma senistest nädalatest.

Hetkel mööduvad mul kõik päevad mega kiirusega ning pean päris palju aega asjade ära tegemiseks laenama oma uneajast, mis mulle tegelikult üldse ei istu, sest tean kui korralikult ei maga ning oled väsinud ei ole ka trennis nii mõnus käia ning keha tahab saada kusagilt uut energiat ning magusaisu on kergem tulema. Vähemalt minu puhul on need asjad enamasti nii.  Nädal möödunud minu jaoks enam-vähem hästi ning patustatud sai vahest ikka nii koogi ja kommiga sest vahepeal olen käinud nii mõnelgi sünnipäeval. Enamasti üritasin kodus kõhu täis süüa ning mitte väga patustada, tehes tervislikumad valikud sünnipäeva laualt. Kõik need korrad sättisin ka nädala patukaks.

Kaalu kaotust ega tõusu pole olnud, aga tunnen ise ning ka teised on öelnud, et lihas hakkab juba vaikselt paistma ning see on ka tegelikult minu peamine eesmärk - vormida oma keha :)

Kaal siis endiselt 67kg :)

Toidud, mida pildistada olen jõudnud:


















Järgmise postituse teen siis 15.03 kui kõik selleks korraks läbi on :)

heips !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar