laupäev, 30. jaanuar 2016

Today's actions are tomorrow's results !

Nonii, nüüdseks on siis 2 nädalat minu algusest möödas ja seni on kulgenud küllaltki hästi kui välja arvata viimased päevad, kus mind on vaevanud ulmeline magusa vajadus ning mingi rämpsu söömine. Õnneks pole palju midagi söönud aga masendus on ikka peal. Kolmapäeval sai söödud mõned kommid, mis jõuludest kaussi olid jäänud ning poiss oli mul oma vanavanaema juures hoida seni kuni trennis käisin ja tagasi tulles oli vanaema teinud kaneelirulle ning ma ei suutnud kuidagi nendele vastu panna ning sõin ikka 3 tükki ära. Neljapäeval täpselt sama, et mõned kommid jälle ning  eile sai tehtud vahepalaks tervislikku banaanikeeksi, mida sõin ka rohkem kui ette nähtud oli aga see nii hulle süümekaid ei tekitanudki aga no täna siis tegin vastlakukleid kuna muudkui kõik postitasid neid isuäratavaid pilte ja hull isu tekkis ning sõin loomulikult paar tükki ära ka. Homsest aga jälle reele tagasi ja lihtsalt tuleb EI öelda, sest muud moodi ma sellest lahti ei saa. Samas ma ei teagi kas see isu võis tulla tagasi ka sellest, et toidukogused sai väiksemaks pandud ja keha ikkagi vajab neid lisa kcal või see mingi mööduv periood, sest 1,5 nädalat ei tahtnud ma magusast midagi kuulda ja ei isutanud ka. Pean sellest ikka Katiga rääkima, sest ma ei taha kuidagi asja käest lasta ning nii patustama hakata. Kuid muidu sööke sai sellel nädalal ikka ilusti tehtud ja siin ka mõned toredad pildid minu mitte kõikidest nädala söökidest, sest endiselt läheb mul vahest meelest pilti teha ning meenub alles siis kui söön või söödud juba.








 Tegemist siis patuvaba banaanikeeksiga, kus pole grammigi suhkrut ega jahu :)
 Nonii, kas teil ei tule isu peale ? :D See läks mul siis korraliku patuka alla :D Enamus aga sõid ära sugulased, sest võtsin need vanaema juurde sauna minnes kaasa ja rahvast oli seal palju :)


Pärast seda kõike patukat on ka mul täpselt sellised tunded ja emotsioonid :D





Treeningutes läks see nädal väga hästi ja no ikka lihastes andis kõvasti tunda ka. Trenni sai tehtud peaaegu igapäev v.a siis täna :) Homme jälle uue hooga oma teise kodusse (jõusaali) :D Üritan raskuseid ka koguaeg ikka suurendada kuid tähtis on see, et tehnika ei kannataks :) Paar kohustuslikku jõuka pilti ka :) Kahjuks pole mul kedagi, kes saaks mõnda harjutust filmida või pildistada, siis tuleb ikka peegel appi võtta ja teha paar selfiet :D




Kaalu olen siis kaotanud kokku 4,2 kg :) Mõõtnud ma end otseselt hetkel pole ja see läks hommikul meelest ära ka. Mõõtudest annan täpsema ülevaate siis alates järgmisest nädalast :)

Lihasgrupp/kehaosa Algnäidud 1.nädal 2.nädal 3.nädal 4.nädal
Kehakaal 71kg 68kg 66,8kg
Rinnaümbermõõt 98cm
Vöökoht 87cm 86,5cm
Biitseps 26,5cm
Puusad/Tuharad 99cm
Reis 57cm

Järgmises postituses räägin sellest, mis mind motiveerib, kes on mu eeskujud, milline oleks ideaalne keha, millised on mu üleüldised eesmärgid, mitte ainult selle konkurssi raames, kuidas mind teised toetavad, kui tähtis on teiste toetus ja muudki ning samuti ei puudu pildid :) 

Heips !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar