esmaspäev, 25. jaanuar 2016

I'm training to be a fit badass !

Hei-hei !

Nagu eelmises postituses lubatud sai siis räägin sellel korral oma treeningutest. Suurepäraseks abiliseks on mulle raamat ''101 rasvapõletuse trenni- ja dieedistrateegiat'' Raamat sisaldab palju huvitavat ja kasulikku nii treenigute kui ka toitumise kohta ning ka parajalt erinevaid retsepte. Treeningute osast otsustasin mina võtta kasutusse sealse kava ''Imelised 8 nädalat''. Treeningute jaotus nädalate kaupa on nii: 1. nädal ringtreening, 2. nädal rasked kordused, 3. nädal kõrgete kordustega seeriad, 4. nädal superseeriad, 5. nädal ringtreening, 6. nädal rasked kordused, 7. nädal kõrgete kordustega seeriad, 8. nädal superseeriad. Täpsemat jaotust saate piltidelt vaadata :)





Lisan siia ka pildid osadest söökidest, mida olen selle aja jooksul söönud. Kõike söögikordi pole jõudnud pildistada ja alati pole ka aega toitu viisakalt taldrikule panna :D Söökide on mul nii, et nt esmaspäeval teen söögid siis neid samu söön ka teisipäev, sest ajaliselt lihtsalt pole mul võimalik koguaeg köögis olla. Rohkem päevadeks aga ei suuda ma süüa teha, sest olen inimene, kes ei taha süüa rohkem kui kaks päeva sama toitu, sest mulle tundub see toit siis juba vana ning samuti tegelikult ei meeldi mulle soendatud toit, aga olgem ausad see on elu, et ei jõua igapäevaselt kõikide muude tegevuste kõrvalt pliidi ääres istuda.













Pilte tuleb muidugi veel lisaks ja teen siis iga laupäev nädala kokkuvõtte ning 4 nädala täitudes lisan ka pildid, mis selle ajaga muutunud on mõõtudes.

See postitus oli mul tegelikult juba ammu valmis ja ootas piltide lisamist, aga jäin neljapäeval raskesse kõhugrippi ning oli pikali maas nagu laip ja ei suutnud midagi teha. Lapsele söögi tegemine ajas südame pahaks ja teda tõsta ma ka ei jaksanud, sest jõudu üldse polnud. Sain nii palju oksendada, et kaotasin 2 päevaga 1,6kg. Millest püsivalt siis tänaseks oli 0,6kg kadunud :) Kokku olen hetkel kaotanud 3kg. Eesmärgiks on selle projekti lõpuks veel vähemalt 5kg kaotada ning kui rohkem kui 5 siis oleks eriti ideaalne.

Nädalavahetusel tuli toitumises ka tänu haigusele paus sisse ning Katiga läbirääkimisi pidades sai toidukogustes ka väike muutus tehtud. Nimelt olid minu jaoks kogused ikka meeletud ja tundsin end alati pärast söömist küllaltki raskelt ning ebamugavalt. Seoses sellega võtsime kavast maha selle, et toidan last rinnaga ning kogused vähenesid täpselt mulle parajaks :) Kalorite poolest siis saan süüa 500kcal vähem aga see sobib mulle väga hästi, sest kõht ei lähe enneaegselt tühjaks ning magusaisu samuti pole. Näiteks sai nädalavahetusel paar käsitööna valmistatud kommi süüa ning mul hakkas see magus nii vastu, et pidin metsikult vett peale jooma :) Nüüdsest lihtsalt näete siis mu toidupiltidel väiksemaid koguseid.

Nüüd luban, et kindlasti kui haigus ei murra mind siis teen jooksvalt ikka rohkem postitusi.

Võite mulle ka kirjutada kommentaaridesse, millest võiksin rääkida, mida tahaksite blogis näha ja vastan ka meeleldi kõikidele küsimustele, mis teid huvitab :) 

Ciaooo !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar